2012. április 2., hétfő

Újabb közvélemény-kutatás :)

Szent Olga

Remélem nem bánjátok, de ismét kérdeznék tőletek!
Méghozzá azt, hogy lenne-e kedvetek vallásos témájú cikkeket is olvasni, vagy hagyjuk őket?
Gondoltam olyasmire, hogy lehetne szó az ortodox vallásról, a szentekről - de viszont felmerült bennem a kérdés, hogy "csak" az orosz ortodox vallásról essen szó, vagy legyen egy "összefoglaló" is? Egyáltalán érdekelne-e benneteket ilyesmi? Hiszen a blogot nektek is írom, nem csak magamnak :) !
Egyébként már elkezdtem keresgélni a témában, és meglepődve láttam (eddig nem tudtam), de a kivégzett Romanovokat 2000-ben szentté avatták! Vagy ez csak engem lepett meg?

A szavazásra egyébként 11 napot adtam meg határidőnek, és egyszerre több választ is bejelölhettek :) !
Várom a válaszaitokat :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem abszolút van kedvem, sokoldalú az érdeklődésem, és az ortodox vallás is nagyon érdekel:):):)

    VálaszTörlés
  2. Majdnem lemaradtam a szavazásról, de szerencse, hogy még időben érkeztem! :) Kíváncsian várom majd a vodkás és a festős cikkeket is! :)

    Érdekelnének egyébként még a hagyományos orosz ruhák is. Látom, hogy a nőiről írtál már, de a férfi ruhák is érdekelnének, meg az olyan kiegészítők, mint a kucsma, meg hogy is hívják azt az izét amibe a kezüket bújtatják elöl... Szóval ilyenek. :) Meg a mai, modern világukról is olvasnék, pl. egyszer egy orosz énekesről olvastam interjút, és ő azt mondta, hogy Moszkvában szinte kivétel nélkül minden nő sminkeli magát és furcsa neki, hogy Budapesten nem. Szóval az ilyen különbözőségek is érdekelnének.

    Na most jól feladtam a leckét! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, át, igen, elég rendesen :D ...

      Persze, idővel én is tervezem majd bővíteni a palettát, meg zenékről/zenekarokról írni, de hát sajna akár csak a másik blogra, erre sincs túl sok időm :( ... De most már lementek a Húsvéti programjaim, remélem hogy a tavaszi szünetben lesz rá időm :))))

      Törlés