2012. március 15., csütörtök

Mojszejev

Gondolom sokan láttátok már, hogy idén lesz 75 éves a Mojszejev együttes, és egész nagy turnét rendeznek, kis hazánkban is nem egy helyet meglátogatnak :) ! Én is el akartam menni, de sajnos a jegy árát nem engedhetem meg magamnak :( ... Így, várok amíg 100 évesek lesznek :D , vagy reménykedem hogy majd még jönnek felénk :) ... Addig is, itt van pár videó, amit a nemrég megrendezett Orosz-esténken néztünk meg róluk :) !

Egy óriási megállapításunk volt (persze hogy a férfiakkal kapcsolatban :D ) - méghozzá az, hogy olyan lábuk és fenekük van, ha arra az ember lánya rácsap, tuti hogy nem lepattan róla a keze, hanem szilánkosra töri!

Egyébként szerintem állati klassz tánc, nagyon különleges :) !

15 perces összefoglaló a Mojszejev táncegyüttes Miskolci fellépéséről (kis bevezető van az elején).


Egy kis összefoglaló az együttesről és kialakulásáról, illetve Igor Mojszejevről, 25 percben


Los Angelesben, kis történelemmel, magyarázatokkal :) ...


Remélem nektek is tetszett, szerintem gyönyörű :) ... Mindenképp el kell jutnom egyre :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése